Miten saisin selville kaikki tyttöjen etunimet, joissa esiintyy D-kirjain? Omassa nimessäni on D-kirjain ja haluaisin sen myös lapseni tulevaan nimeen. Myös…

Kysytty

Miten saisin selville kaikki tyttöjen etunimet, joissa esiintyy D-kirjain? Omassa nimessäni on D-kirjain ja haluaisin sen myös lapseni tulevaan nimeen. Myös vierasperäiset nimet käyvät.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tampereen kaupunginkirjastosta löytyy sata erilaista nimikirjaa, joista useimmissa nimet ovat aakkosjärjestyksessä, ainakin kirjan lopussa olevassa hakemistossa. Piki-verkkokirjastosta, osoitteesta http://kirjasto.tampere.fi/Piki?formid=find2 voit tutkia näitä kirjoja ja niiden saatavuutta. Kirjoita asiasanalaatikkoon: etunimet ja rajaa halutessasi haku Tampereen kirjastoihin ruksaamalla se. Hakutuloksessa on mukana myös vieraskielisiä nimikirjoja.