Miten saan yhteyttä Helmet-järjestelmän tekniseen tukeen? En pysty taaskaan uusimaan lainaamiani teoksia! Virheilmoitus on: Tietosi ovat järjestelmän käytössä…

Kysytty

Miten saan yhteyttä Helmet-järjestelmän tekniseen tukeen? En pysty taaskaan uusimaan lainaamiani teoksia!

Virheilmoitus on:

Tietosi ovat järjestelmän käytössä. Yritä myöhemmin uudelleen.

Kaikki uusinnat eivät onnistuneet. Katso lisätietoja alta.

(Mitään lisätietoja ei ole)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-sivuston ongelmista voit antaa palautettu Palaute-linkin kautta:

http://www.helmet.fi/fi-FI/Palaute(3938)

Tällä hetkellä sinulla näyttää olevan yksi laina, joka on uusittu kolmesti, ja viimeksi eilen (14.5.). Eli ilmeisesti uusiminen on nyt onnistunut, ja häiriö on ollut tilapäinen. Pahoittelumme.