Tarvitsisin saada tiedot yhdeltä sivulta Kani standardi kirjasta. Kirjaa ei ole vielä ilmestynyt suomeksi, mutta Suomessa pätee samat standardit kuin Ruotsissa…

Kysytty

Tarvitsisin saada tiedot yhdeltä sivulta Kani standardi kirjasta. Kirjaa ei ole vielä ilmestynyt suomeksi, mutta Suomessa pätee samat standardit kuin Ruotsissa ja Norjassa. Ainakin norjaksi kirja on olemassa nimellä Nordisk kaninstandard. Voisinko saada kirjaston kautta tästä kirjasta yhden kanin standardin? Minun on hieman mahdoton sitä mistään löytää. Haen tietoa Sachsengold kanin standardista.
Kiitos vastauksestanne!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kaniyhdistyksen sivulla http://www.kaniyhdistys.com/www/ on kohdassa rodut kerrottu, että kirjasta Nordisk kaninstandard ollaan tekemässä suomenkielistä versiota, mutta se ei ole vielä ilmestynyt. Kirja löytyy ruotsiksi Libris-yhteisluettelon mukaan kahdesta kirjastosta Ruotsista ja norjaksi joistakin Norjan kirjastoista Sambok-luettelon mukaan. Kirjan tai kopiot rodun standardista voit saada kaukolainaksi oman kirjastosi kautta.