Otsikko
Löytyykö Suomen standardisoimisliiton (SFS) julkaisuja (pääkaupunkiseudun) julkisista kirjastoista? Kyseessä olisi pakkauksia ja jakelua koskevat standardit…

Kysytty

Löytyykö Suomen standardisoimisliiton (SFS) julkaisuja (pääkaupunkiseudun) julkisista kirjastoista? Kyseessä olisi pakkauksia ja jakelua koskevat standardit SFS 5352 ja SFS 5897 sekä ISO 3394.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastoon ei enää hankita uusia Standardisoimisliiton julkaisuja. Standardisoimisliitolla, jonka puoleen kääntymistä suosittelen, on oma kirjastonsa. Siitä saatte lisätietoja osoitteessa http://www.sfs.fi/palvelut/kirjasto/ Kyseisillä sivuilla on maininta, että myös Helsingin Yliopiston kirjaston kokoelmiin kuuluu suomenkieliset SFS-standardit.