Suomen Standardisontin liiton kirja ISO-standardi 7799 SFS Tietoturvallisuuden hallinta.*

Kysytty

Suomen Standardisontin liiton kirja ISO-standardi 7799 SFS
Tietoturvallisuuden hallinta.*

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietoturvallisuuden hallinta -standardit BS 7799-1 ja BS 7799-2 ovat brittiläisiä standardeja, jotka on ainoastaan käännetty suomeksi. Ne ovat saatavissa ainoastaan Suomen Standardisoimisliiton kautta. Niitä voi käydä Standardisoimisliiton kirjastossa lukemassa. Lainaksi niitä ei saa. Kirjasto on Helsingin Länsi-Pasilassa. Yhteystiedot löydät täältä http://www.sfs.fi/palvelut/kirjasto/ Liiton kautta ne voi ostaakin: ensimmäinen osa maksaa 206,91 euroa ja toinen 204,75 euroa.