Miten saan Overdrive-palvelussa näkyviin painetun kirjan sivunumeron? Minulla on Overdriven kautta lainassa Bessel van der Kolkin The Body Keeps The Score ja…

Kysytty

Hei, miten saan Overdrive-palvelussa näkyviin painetun kirjan sivunumeron? Minulla on Overdriven kautta lainassa Bessel van der Kolkin The Body Keeps The Score ja minun pitäisi selvittää, minkä luvun/mitkä luvut sivut 78-87 kattavat kirjasta. Olen pyöritellyt kirjaa Overdrivessa ja lukenut ohjeita, mutta en silti saa sivunumeroita näkyviin.
Kiitos avusta!

Vastaus

Vastattu

OverDriven kirja on epub-tiedosto, jonka sivunumerointi vaihtelee esim. käytetyn tekstikoon mukaan, jos sitä on ilmoitettu ollenkaan. Monessa OverDriven kirjassa on käytössä vain prosenttimäärä luetusta määrästä. Painetun kirjan sivunumerointia siitä ei löydy. Painetun kirjankin sivunumerointi vaihtelee painosten välillä, joten viitteissä tavallisesti ilmoitetaan myös mistä painoksesta tieto on otettu.