Miten saan lainatuksi muun kuin kotikuntain yliopiston kirjastosta kirjan? Löysin Linda-tietokantahaun kautta mielenkiintoisen opuksen, jonka sijainti on Åbo…

Kysytty

Miten saan lainatuksi muun kuin kotikuntain yliopiston kirjastosta kirjan? Löysin Linda-tietokantahaun kautta mielenkiintoisen opuksen, jonka sijainti on Åbo Academissa ja itse asun Espoossa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaukolainaa ko. teos täyttämällä lomake omassa kirjastossasi tai netissä tämän linkin kautta http://www.espoo.fi/default.asp?path=1;28;11866;17273;17316

Kaukolaina toimitetaan kotikirjastoosi ja se maksaa 4 euroa /teos. Maksu maksetaan kun teos noudetaan lainattavaksi.