Miten saan korvattua kadonneen kirjan kirjastolle menemättä kirjastoon paikan päälle?

Kysytty

Miten saan korvattua kadonneen kirjan kirjastolle menemättä kirjastoon paikan päälle?

Vastaus

Vastattu

Voit maksaa kadonneen aineiston korvausmaksun verkossa. Sinun pitäisi kuitenkin ensin ottaa yhteyttä kirjastoon, jotta korvattava aineisto lisätään maksuihisi. Verkkomaksaminen edellyttää myös sitä, että kirjastokorttiisi on liitetty tunnusluku.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Usein_kysyttya/Usein_kysyttya__verkkom…(51687