Miten pääsen takaisin uutuusluetteloon tehtyäni varauksen uutuusluettelosta. Ennen sivujen uudistamista se onnistui, nyt ei.

Kysytty

Hei, miten pääsen takaisin uutuusluetteloon tehtyäni varauksen uutuusluettelosta. Ennen sivujen uudistamista se onnistui, nyt ei.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällä hetkellä tuota linkkiä ei valitettavasti ole. Uudessa Helmet-haussa on valitettavasti vielä puutteita. Ilmoitan asiasta sivujen ylläpitäjälle, jotta uutuusluetteloon pääsi takaisin varauksen tehtyään.