Miten löydän kielikursseihin liittyviä äänitteitä lainattavaksi esim. Open Road englannin oppikurssit lukio. Kirjat on itselläni. Ja opiskelen e-lukiossa.

Kysytty

Hei. Miten löydän kielikursseihin liittyviä äänitteitä lainattavaksi esim. Open Road englannin oppikurssit lukio. Kirjat on itselläni. Ja opiskelen e-lukiossa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Outi-kirjastoissa, joihin Pudasjärvenkin kirjasto kuuluu, ei valitettavasti ole Open road -kurssiin kuuluvia äänitteitä. Äänitteet yleensä löytyvät Outi-kirjastojen aineistohausta. Kirjoita hakusanaksi kurssin nimi ja valitse rajaukseksi cd-äänilevy:

https://koha.outikirjastot.fi/cgi-bin/koha/opac-search.pl

Kysele lähikirjastostasi kaukolainausmahdollisuudesta, jos äänitteitä ei oman alueen kirjastoissa ole.