Mitä tarkoittaa "shaved brussel sprouts"? Lähinnä siis tuo shaved, mitä näkyy usein englanniksi olevissa resepteissä?

Kysytty

Mitä tarkoittaa "shaved brussel sprouts"? Lähinnä siis tuo shaved, mitä näkyy usein englanniksi olevissa resepteissä?

Vastaus

Vastattu

Verkosta Google-haulla löytyneiden kuvien ja ohjeiden perusteella kääntäisin sen viipaleiksi tai suikaleiksi. Eli tässä tapauksessa viipaloituja tai suikaloituja ruusukaaleja.

2 ääntä

Kommentit