Löytyisikö teiltä mitään Kamputsealaisesta ruokakulttuurista? Tarvitsen ne tiedot opinnäytetyöhön ja mielellään suomenkielisinä, mutta jos ei löydy niin…

Kysytty

Löytyisikö teiltä mitään Kamputsealaisesta ruokakulttuurista? Tarvitsen ne tiedot opinnäytetyöhön ja mielellään suomenkielisinä, mutta jos ei löydy niin englanninkielisinäkin käy.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit tehdä tiedonhaun pääkaupunkiseudun kirjastojen aineistotietokannasta osoitteessa http://www.helmet.fi . Valitse sanahaku ja kirjoita hakusanakenttään: ruokaohjeet Kambodza. Haulla löytyy kaksi nimekettä.
Merituulia Lehtinen: Backpaperit Kaakkois-Aasiassa, retkiä ja ruokaa (Forest Econo, 2003).Kirja on esim. Leppävaaran kirjastossa hyllyssä.
Vatcharin Bhumichitr: Vatch's South East Asian cookbook (K.Cathie, 1997). Jälkimmäinen kirja löytyy Rikhardinkadun kirjaston hyllystä. Kirjassa on ruokaohjeita sekä tietoa Kambodzan ruokakulttuurista.
Jos Sinulla on Pin-koodi(tunnusluku), voit varata kirjat Helmetin kautta lähikirjastoosi.