Otsikko
Mistä ohjeita belgialaisista ruuista?

Kysytty

Mistä ohjeita belgialaisista ruuista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomenkielistä tietoa Belgian ruokakulttuurista löytyy seuraavista teoksista:

Suomalainen ruokapöytä, osa 7 : ... ja muiden maiden keittiöt (1982)
Autti, Marja: Makuja maailmalta (1996)
Eurooppalaisessa keittiössä, toim. Vuohelainen (1994)

Lahden pääkirjaston kokoelmissa on myös muutama englanninkielinen belgialainen keittokirja:
Blais, Denis: Belgi cookbook (1997)
Elkon, Juliette: A Belgian cookbook ((1996)

Internetistä löytyi ainakin yksi suomenkielinen sivu: http://www.mtv3.fi/varikasarki/makuja/reseptit/etninen/belgia.html