Mitä tarkoittaa , kun laitan uuden kirjan nimen "hae"- kohtaan , sen tiedot ilmestyvät näytölle, mutta kun yritän varata ko. kirjaa , ilmestyy teksti " ei…

Kysytty

Hei !
Mitä tarkoittaa , kun laitan uuden kirjan nimen "hae"- kohtaan , sen tiedot ilmestyvät näytölle, mutta kun yritän varata ko. kirjaa , ilmestyy teksti " ei varattavissa " ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nähtävästi kirjan tiedot löytyvät jo, mutta yhtään kappaletta ei ole vielä järjestelmässä. Kun järjestelmään luetteloidaan ensimmäinen kappale, voi aineistoa varata. Näin tapahtuu usein, kun on kyseessä juuri ilmestynyt kirja.