Mitä on suomeksi portugalinkielinen ruoka-aine cidrão cristalizado?

Kysytty

Mitä on suomeksi portugalinkielinen ruoka-aine cidrão cristalizado?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti emme mekään löytäneet tarkkaa käännöstä ruoka-aineelle cidrão cristalizado. Sen verran saimme selville, että cristalizado tarkoittaa sokeroitu. Sitrushedelmä on portugaliksi citrino tai fruta cítrica ja sitruunamelissa erva-cidreira. Tästä voisi ehkä päätellä, että cidrão cristalizado olisivat sokeroituja sitrusheemänpalasia. Oliko leivonnaisissa tällaisia tai jotain sen tapasta?