Mitä kirjoi anoreksist ja masennuksest on kouvolan haalin kirjastos?

Kysytty

mitä kirjoi anoreksist ja masennuksest on kouvolan haalin kirjastos?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Haanojan kirjastossa on runsaasti kirjallisuutta masennuksesta, tässä poimintoja uusimmista tietokirjoista:
Christophe Andre, Pienet ahdistukset ja suuret surut; Mieli keinussa; Pirjo Alajoki, Masennus elämän voimavarana; Kun läheisen mieli murtuu; David Servan-Schreiber, Anna mielesi toipua; Bev Cobain, Apu-a: selviytymisopas masentuneelle nuorelle.