Mistähän löytäisin ruotsinkieliset ja ortodoksisen nimipäiväkalenterin? Siis tarkoitan, että mitkä nimet löytyvät ko. kalentereista. (ei niin väliä…

Kysytty

Mistähän löytäisin ruotsinkieliset ja ortodoksisen nimipäiväkalenterin? Siis tarkoitan, että mitkä nimet löytyvät ko. kalentereista. (ei niin väliä päivämääristä).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomenkielinen ja ruotsinkielinen kalenteri nimipäivineen löytyy esimerkiksi kirjasta Suomen valtiokalenteri. Ortodoksiset nimet taas löytyvät teoksesta Ortodoksinen kalenteri. Molemmat ovat useissa kirjastoissa käsikirjastossa käytettävissä. Tarkasta sijaintitiedot aineistotietokannasta, http://www.helmet.fi .