Otsikko
Mistä voisin saada tietoa kirjailia Lassi Sinkkosesta? Erityisesti teokset ja tietoa hänestä kirjallisuuden ulkopuolella.

Kysytty

Mistä voisin saada tietoa kirjailia Lassi Sinkkosesta? Erityisesti teokset ja tietoa hänestä kirjallisuuden ulkopuolella.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lassi Sinkkosesta löytyy Lapin maakuntakirjastosta esim. seuraavista teoksista: Koskela, Lasse:
Suomalaisia kirjailijoita Jöns Buddesta Hannu Ahoon
Tarkka, Pekka
Suomalaisia nykykirjailijoita (1980)
Suomalaisia nykykirjailijoita 1500-luvulta nykypäiviin
Kirjallisuus Suomessa (1974)
Suomen kirjailijat 1945-1980
Näistä löytyy myös luettelo hänen teoksistaa sekä viimeksimainitusta kirjasta useita viitteitä kirjallisuusarvosteluihin ym.
Voit hakea kohdehenkilöä aineistotietokannasta asiasanalla muodossa: sinkkonen, lasse.