Otsikko
Haluaisin tietoa Lassa Sinkkosen ja Kreetta Onkelin elämästä, esim. mitä muuta he tekevät kuin kirjoittavat kirjoja, aikakautta, mitä muita teoksia on kuin…

Kysytty

Haluaisin tietoa Lassa Sinkkosen ja Kreetta Onkelin elämästä, esim. mitä muuta he tekevät kuin kirjoittavat kirjoja, aikakautta, mitä muita teoksia on kuin Solveigin laulu ja Ilonen talo, ikä, tai kuolinvuodet?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lassi Sinkkosesta löytyy tietoja Pekka Tarkan teoksesta Suomalaisia nykykirjailijoita. T 1980 vai vanhempi painos.
Tuosta kirjasta on otettu 3 painosta vuoden 1980 jälkeen, niistä ei löydy tietoja Sinkkosesta, kannattaa siis lainata nimenomaan vuoden 1980 laitos.

Kreetta Onkelista löytyy lyhyet perustiedot osoitteesta http://sammakko.com/media/Onkeli.php
Hänestä on kirjoitettu myös lehtiartikkeleita seuraavissa lehdissä:
Kodin Kuvalehti 2/2005
Kulttuurivihkot 6/2003
Kotiliesi 22/2003
Suomen kuvalehti 20/2003