Mitä tapahtuu Kirjassa: Kaksi Näytelmää tekijä Antti Tuuri

Kysytty

Mitä tapahtuu Kirjassa: Kaksi Näytelmää tekijä Antti Tuuri

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä Antti Tuurin kirjassa on otsikon mukaisesti kaksi näytelmää: Sotatuomari ja Setämies. Kirjan takakannessa kerrotaan näytelmien perustuvan tositapahtumiin. Sotatuomarissa divisioona on etenemässä kohti Petroskoita, kun komentajan ja esikuntapäälikön välille syntyy valtataistelu.
Setämiehen tapahtumat on vuodelta 1943, jolloin setämies saapuu kotiin oltuaan Neuvostoliiton puolella desanttina.
Kirjan saatavuustiedot osoitteessa http://www.helmet.fi/search~S9*fin/X