Mistä voisi saada lainaksi Erkki Valkosen kokoamia sukukirjoja esim. Valkosten sukukirja 1985?

Kysytty

Mistä voisi saada lainaksi Erkki Valkosen kokoamia sukukirjoja esim. Valkosten sukukirja 1985?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Erkki Valkosen kirja Valkosten sukukirja (1985) on ainakin Mikkelin ja Jyväskylän kaupunginkirjastoissa. Toinen sukututkimukseen liittyvä kirja, jonka yhtenä tekijänä Erkki Valkonen on ollut on tämänniminen:
- Skrifft-book för Rautalambi försambling: Uprättäd af M. Aaron H. Hoffren, P&P. härsammans-tädes : Anno 1704-1713 = Rautalammin rippikirjat 1704-1713 / Nils Gustafsson ; Erkki Valkonen (1987) Se on lainattavissa Jyväskylän kaupunginkirjastosta.

Voit saada kirjat lähikirjastoosi kaukopalvelun kautta. Täältä löydät tietoa Kotkan kirjaston kau-kopalvelusta:

http://www.kotka.fi/alltypes.asp?d_type=5&menu_id=2983