Miten saisin luettavakseni: Pulli Heljä - Lemin Torvi- ja Okko-sukujen esipolvista Eräs tieto kertoo, että käsikirjoitus on Salme Sulosen hallussa.

Kysytty

Miten saisin luettavakseni:

Pulli Heljä - Lemin Torvi- ja Okko-sukujen esipolvista

Eräs tieto kertoo, että käsikirjoitus on Salme Sulosen hallussa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä, tätä Heljä Pullin teosta ei ole julkaistu, koska sitä ei löydy Fennicasta, Suomen kansallisbibliografiasta, joka on luettelo suomalaisesta julkaisutuotannosta. Myöskään monisteena sitä ei löydy Suomen Sukututkimusseuran kirjastosta, eikä muistakaan erikoiskirjastoista. Sitä ei näytä olevan julkaistu myöskään minkään muun julkaisun, esim. sarjajulkaisun osana, eikä digitaalisessa muodossa. Ainoa mahdollisuus näyttäisi olevan kysyä tekijältä itseltään, jonka yhteystiedot löytyvät internetistä tai Salme Suloselta, jonka hallussa tämä käsikirjoitus näyttäisi olevan Jukka Mikkolan laatiman Lemiläisten sukujen sukuselvitysluettelo 1818-1919 kirjallisten lähteiden mukaan http://www.genealogia.fi/lemi/.