Otsikko
Tiedustelisin löytyykö teiltä mikrofilmejä Viipurin kaupungin henkikirjoista vuodelta 1890 tai 1885. Etsin tietoja isoisästäni ja kirkonkirjat noilta ajoilta…

Kysytty

Tiedustelisin löytyykö teiltä mikrofilmejä Viipurin kaupungin henkikirjoista vuodelta 1890 tai 1885. Etsin tietoja isoisästäni ja kirkonkirjat noilta ajoilta ovat tuhoutuneet.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meillä on Viipurin läänin henkikirjoja noilta vuosilta, mutta niihin eivät sisälly Viipurin kaupungin tiedot. Kehottaisin ottamaan yhteyttä Mikkelin maakunta-arkistoon (p. 015-321 3132 tai s-posti: mikkeli@narc.fi). Arkistosta löytyy Viipurin seurakuntien mikrofilmejä mainitsemiltanne vuosilta. He osaavat neuvoa myös henkikirjojen suhteen.