Mistä saisin lainaan teoksen, jonka nimi on Johan Kemp,en aktiv patriot (1881-1941), julk.vuosi 1942

Kysytty

Mistä saisin lainaan teoksen, jonka
nimi on Johan Kemp,en aktiv patriot
(1881-1941), julk.vuosi 1942

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi teos löytyy ainakin Espoon kirjastosta. Samaten
Varastokirjastosta. (Kuopio). Espoon kirjaston kokoelmissa olevassa teoksessa
ei ole mainittu alaotsikkoa "en aktiv patriot", mutta uskoisin kyseessä
olevan saman teoksen, koska tekijä on sama kuin Varastokirjaston
kappaleessa (Schybergson, Carl Magnus) ja ilmestymisvuosikin on juuri tuo esittämäsi 1942.
Molemmista kirjastoista onnistuu varmaan kaukolainaus omaan
kirjastoosi, kunhan kysyt asiaa oman kirjastosi henkilökunnalta.