Otsikko
Mistä löytyy tietoa (esittely) virolaisesta kirjailijasta Mati Untista (sukunimi Unt)?

Kysytty

Mistä löytyy tietoa (esittely) virolaisesta kirjailijasta Mati Untista (sukunimi Unt)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Verkkosivuja suomeksi Mati Untista onkin vaikea löytää, siksi suosittelenkin perinteisiä kirjoja. Kysy lähimmästä kirjastostasi esim. seuraavia teoksia :

1.ITÄ ja länsi : Suomen, Viron ja Unkarin kirjallisuus idän ja lännen vaikutuskentässä
2.NIRK, Endel : Viron kirjallisuus
3. KULDSEPP, Toivo : Suomen siltaa rakentamassa : Viron kirjallisuuden esittely ja vastaanotto Suomessa

Jos olet tamperelainen opiskelija, saat pääkirjasto Metsosta lainaksi myös kirjailijasta kootun lehtileikepussin, jossa on sanomalehdistä kerättyjä kirja-arvioita.
Yllämainittujen teosten sijainnin ja saatavuuden voit tarkistaa PIKI-verkkokirjastostamme osoitteessa http://kirjasto.tampere.fi:8000/
kirjoittamalla vasemmanpuoleisista pudotusvalikoista löytyvään ASIASANA-kohtaan
aiheeksi Unt, Mati.
Käydessäsi kirjastossa pyydä kirjastonhoitajia auttamaan muiden lehtiartikkeleiden etsimisessä. Kirjastossamme on käytössä mm. Aleksi- ja Arto-artikkelitietokannat sekä Aamulehden arkisto.