Mistä saisin itselleni laulun sanat kappaleesta:"Tämä taivas,tämä maa".Kappaleen on esittänyt mm.Danny.

Kysytty

Mistä saisin itselleni laulun sanat kappaleesta:"Tämä taivas,tämä maa".Kappaleen on esittänyt mm.Danny.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jukka Kuoppamäen laulun "Tämä taivas, tämä maa" sanat löytyvät ainakin kirjasta: Suuri toivelaulukirja. 11 / Toimittaja: Heikki Uusitalo sekä nuottijulkaisusta: Kuoppamäki, Jukka : Kaikki parhaat.

Tämän laulun ikuistivat yhdessä Danny ja lauluyhtye Aikamiehet vuonna 1993.
Ko. kirja ja nuottijulkaisu löytyvät Hyvinkään kaupunginkirjaston kokoelmista ja ovat sieltä lainattavissa. Voit itse hakea kirjojen ja nuottien saatavuustietoja Hyvinkään aineistorekisteristä: http://194.137.230.34:8005/Intro?formid=find2

9 ääntä
Asiasanat

Kommentit