Otsikko
Mistä saisi tietoa suomeksi R.L. Stinesta(esitelmää varten)?

Kysytty

Mistä saisi tietoa suomeksi R.L. Stinesta(esitelmää varten)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tähän kysymykseen on vastattu jo aiemmin tällä palstalla: "Robert Lawrence Stinestä löytyy suomeksikin tietoa, Mervi Kosken kirjassa Ulkomaisia nuortenkertojia 1 (2001) on kerrottu hänen kirjailijanurastaan (s.242-250)."