Otsikko
Tarvitsisin tietoa Helen Fielding-nimisestä kirjailijasta (esim:syntymäpaikka-ja aika,koulutus, ammatti,muu tuotanto...) kirjailiaesitelmää varten koulussa.

Kysytty

Tarvitsisin tietoa Helen Fielding-nimisestä kirjailijasta
(esim:syntymäpaikka-ja aika,koulutus, ammatti,muu tuotanto...) kirjailiaesitelmää varten koulussa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomeksi tästä suhteellisen tuoreesta ja salaperäisestä kirjailijattaresta on
artikkelitietokanta ALEKSIn mukaan kolme juttua, joista tämä on ehkä
sinulle hyödyllinen:

Tekijä Numminen, Sirpa
Otsikko Sinkkuelämän ihanuus ja kurjuus
Huomautus
Lehti Anna
Julkaisuvuosi 1998 : 43

Lisäksi tutkin EBSCO-artikkelitietokantaamme ja löysin sinulle sopivia ja
kirjailijan omaa yksityiselämää valottavia (valitettavasti englanninkielisiä)
artikkeleita, jotka saat sähköpostitse.

Lisäksi tutkin laajan Amazon -nettikirjakaupan (www.amazon.com) valikoimia,
josta paljastui, että Fieldingiltä on
tullut jo aiemminkin ainakin kaksi teosta,
joita ei ole vielä suomennettu:

"Cause celeb", McClelland & Stewart;
Paperback Reprint edition (September 1995) ISBN: 0330340395

ja

"Who's Had Who : An Historical Rogister Containing Official Lay Lines
of History from the Beginning of
Time to the Present Day" by Simon Bell, Richard Curtis, Helen Fielding
(May 1990) Warner Books; ISBN: 0446390429