Kuinka vanha on R.L Stine? Kuinka monta vuotta hän on kirjoittanut kirjoja?

Kysytty

Kuinka vanha on R.L Stine? Kuinka monta vuotta hän on kirjoittanut kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

R.L. Stine on syntynyt vuonna 1943. Vuonna 1986 hän kirjoitti ensimmäisen kauhukirjansa.
Lisää tietoa mm. kirjassa KOSKI, Mervi: Ulkomaisia kertojia 1. 2001. Myös WSOY:n sivuilta saa perustietoa kirjailijasta: http://www.wsoy.fi/index.jsp?c=authors&auth_cat=2&id=333&lastname=Stine….

0 ääntä

Kommentit

mistä voi helsingissä ostaa näitä nuorten goosebumpps sarjan kirjoja?