Otsikko
Mistä saa tai löytää luettelon: Finnische Literatur in deutscher Übersetzung (1976-1996) ja onko siitä uudempaa versiota?

Kysytty

Mistä saa tai löytää luettelon: Finnische Literatur in deutscher Übersetzung (1976-1996) ja onko siitä uudempaa versiota?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Finnische Literatur in deutscher Übersetzung 1976-1996 / herausgegeben von Gabriele Schrey-Vasara und Marja-Leena Rautalin
Helsinki : Institut für Finnishe Literatur, 1997
ISBN 951-717-949-9 (nid.)

kuuluu mm. Hämeenlinnan, Lahden ja Tampereen kaupunginkirjastojen sekä Helsingin, Tampereen, Oulun ja Turun yliopistokirjastojen kokoelmiin.

Mikäli kirja ei kuulu oman kirjastosi kokoelmiin, voit tilata sen kirjastosi kautta kaukolainana. Kaukolainoista perittävää maksua voit tiedustella omasta kirjastostasi.

Finnische Literatur in deutscher Übersetzung kirjasta ei ainakaan toistaseksi ole uudempaa laitosta.