Otsikko
Voitteko löytää Uuno Kailakasen runoon 'Paljain jaloin' englanninkielistä käännöstä. Tiedän että se on nimeltään 'Barefooted'. Tarvitsen ainoastaan ensimmäiset…

Kysytty

Voitteko löytää Uuno Kailakasen runoon 'Paljain jaloin' englanninkielistä käännöstä. Tiedän että se on nimeltään 'Barefooted'. Tarvitsen ainoastaan ensimmäiset 3-4 riviä! Tämä on käännöstyötä varten. Ja asia on erittäin kiireellinen... Kiitos etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runosäkeet kysymyksessäsi ovat samannimisestä runokokoelmasta "Paljain jaloin", joka julkaistiin 1928. Tätä runokokoelmaa ei ole tietääksemme käännetty englanniksi; ainakaan tietoa ei löytynyt kääännöstietokannasta , eikä yliopistokirjastojen Linda- eikä Manda- tietokannoista. Artikkeliakaan ei löytynyt Arto- tietokannasta.