Mistä nimi Julinda on tullut mikä on sen nimen alkuperä on? Mahdollisimman paljon tietoa.

Kysytty

Mistä nimi Julinda on tullut mikä on sen nimen alkuperä on? Mahdollisimman paljon tietoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Julinda-nimestä ei löydy kirjoista eikä interentin nimisivuilta mitään. - Olisiko kysymys nimestä jossa olisi osa Juliaa/ Juliaanaa ja Lindaa?
Näistä nimistä löytyy tietoa näistä kirjoista Lempiäinen, Pentti: Suuri etunimikirja (WSOY, 2004)
Vilkuna, Kustaa: Etunimet (Otava, 2005)