Mistä näkee kuinka paljon kutakin teosta on lainattu?

Kysytty

Mistä näkee kuinka paljon kutakin teosta on lainattu?

Vastaus

Vastattu

Jos olet kirjoittanut kirjan ja se on lainattavana kirjastoissa, näet lainamääräsi kirjautumalla Sanaston asiakkuusjärjestelmään. Sanaston sivuilta on  myös esim. vuoden 2019 lainatuimpien kirjojen listaus.

Helmet-kirjaston käyttämä kirjastojärjestelmä ei näytä lainamääriä asiakkaille (kuten esim. Pirkanmaan asiakasnäkymä). Lainamääriin on pääsy vain henkilökunnalla.