Mistä löytyisi tietoa taloyhtiön historiasta? Eli kuka rakennuttanut ym? Itseäni kiinnostaa Helsingin Vaasankatu 25 historia. Siinä 1. rakennus on vuodelta…

Kysytty

Mistä löytyisi tietoa taloyhtiön historiasta? Eli kuka rakennuttanut ym? Itseäni kiinnostaa Helsingin Vaasankatu 25 historia. Siinä 1. rakennus on vuodelta 1911 ja uudempi 1936.

Vastaus

Vastattu

Kaupunginarkistossa on myös taloyhtiöiden arkistoaineistoja, kannattaa kysyä sieltä.

Kaupunginarkiston asiakaspalvelu https://www.hel.fi/helsinki/fi/kaupunki-ja-hallinto/tietoa-helsingista/…