Mistä löytyisi tietoa Riihimäen sanomat lehdestä?Onko jonnekin tallennettu vuodet 1960-62?etsin itselleni tärkeää tietoa

Kysytty

Mistä löytyisi tietoa Riihimäen sanomat lehdestä?Onko jonnekin tallennettu vuodet 1960-62?etsin itselleni tärkeää tietoa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Riihimäen Sanomien vuosikerrat löytyvät Riihimäen kirjaston varastosta. Vuosikertoja voi lukea kirjasto lehtisalissa eikä niitä tarvitse etukäteen varata. Ne ovat saatavana myös mikrofilmeinä ja niitä voi lukea kirjastossa. Mikrofilmejä on mahdollista tilata omaan kirjastoon kaukolainaksi, joten käänny oman kirjastosi puoleen, jos haluat filmit lähikirjastoosi.