Olisiko mahdollista päästä lukemaan Viiskunta-lehteä tammikuulta- helmikuulta 1968 ? Sisareni on syntynyt Alavudella tammikuussa 1968 ja etsisin, löytyisikö…

Kysytty

Hei !
Olisiko mahdollista päästä lukemaan Viiskunta-lehteä tammikuulta-
helmikuulta 1968 ?
Sisareni on syntynyt Alavudella tammikuussa 1968 ja etsisin, löytyisikö lehdestä tiedoa hänen syntymästään.
Tai jotain muuta uutista syntymän ajoilta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meillä on Seinäjoen kaupunginkirjastossa Viiskuntalehdet mikrofilmeinä. Mikrofilmien lukulaitteet sijaitsevat Aallon kirjastossa, joka on auki maanantaisin klo 10-20, tiistaista perjantaihin klo 10-19 ja lauantaisin 10-15. Voit varata etukäteen mikrofilminlukulaitteen puhelimitse 06 416 2638 tai sähköpostitse kirjasto(at)seinajoki.fi. Mainitse varausta tehdessäsi, tarvitsetko opastusta mikrofilminlukulaitteen käyttöön.

Voit myös tilata mikrofilmatut lehdet kaukolainaksi omaan kirjastoosi, jos siellä on mikrofilminlukulaite. Ota tässä tapauksessa yhteyttä kirjastoosi, saat sieltä tarkempia ohjeita.