Mistä löytyisi Riian (Riika, Riga) kaupunginjohtajan Andris Berzinsin curriculum vitae eli elämäkertatiedot?

Kysytty

Mistä löytyisi Riian (Riika, Riga) kaupunginjohtajan Andris Berzinsin curriculum vitae eli elämäkertatiedot?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit kokeilla seuraavaa reittiä: Helsingin kaupunginkirjaston kotisivulta http://www.lib.hel.fi/ löytyy Monikulttuurinen kirjasto MCL ja sieltä taas Maailma-info, mistä taas maakohtainen luettelo ja Latvia. Latvian alta löytyy erilaisia linkkejä, myös ystävyysseura Rozentalsin yhteystiedot. Rozentals-seuran Latvia-linkeistä Latnetiin annettuna hakusanoilla Andris Berzins löytyi 231 viitettä. Seuran Latvia-linkeistä löytyy myös Riga in your pocket, jonka alta taas Officials ja sieltä Riga City Council ja täältä, kylläkin latviaksi, myös Andris Berzins. Jatka hakua näistä linkeistä tai ota yhteyttä Rozentals-seuraan.