Mistä löytyisi Mika Waltarin runo, joka alkaa sanoilla Minun sydämeni on säteitä täynnä - ette tiedä, miten kahdeksantoistavuotias voi palaa." Runon nimi…

Kysytty

Hei! Mistä löytyisi Mika Waltarin runo, joka alkaa sanoilla Minun sydämeni on säteitä täynnä - ette tiedä, miten kahdeksantoistavuotias voi palaa." Runon nimi saattaa olla "Kahdeksatoistavuotias" ja ilm. vuosi lienee 1927.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo löytyy kokoelmasta: Mikan runoja ja muistiinpanoja 1925-1978 / Mika Waltari. Runon nimi on Kahdeksantoista.

3 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Tuli monia muita vastauksia, mutta ei sitä, mitä etsin, missä itsekin olen ollut kirjautuneena. Muisti temppuilee tässä iässä!