Missä kokoelmassa on julkaistu Mika Waltarin Satu kuninkaasta, jolla ei ollut sydäntä?

Kysytty

Missä kokoelmassa on julkaistu Mika Waltarin Satu kuninkaasta, jolla ei ollut sydäntä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Satu on julkaistu omana, WSOY:n kustantamana teoksenaan vuonna 1983. Lisäksi se löytyy kokoelmista Pieni aarreaitta 1 (WSOY, 1991) ja Valtterin matkassa : suomalaisia satuja (Weilin + Göös, 1997).