Mistä löytäisin Tatu Pekkarisen levyttämän kertomuksen:Savon ukon esitelmä rakkaudesta? Löytyykö edes kirjoitettuna?

Kysytty

Mistä löytäisin Tatu Pekkarisen levyttämän kertomuksen:Savon ukon esitelmä rakkaudesta?
Löytyykö edes kirjoitettuna?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tatu Pekkarisen Savon ukon esitelmä rakkaudesta näyttäisi löytyvän vain vanhalta "savikiekolta", levymerkki Victor 3 80555 (78) ja äänitysvuosi lienee 1927. Yleisradion äänilevystössä levy on ja sen tunnus on Äänilevystö (Yleisradio) ÄDAT 361. Voisit ottaa suoraan yhteyttä Yleisradioon osoitteella aanilevysto@yle.fi, ja kysyä, onko heillä mitään mahdollisuutta kopioida levyn sanoja.