Mikä tai kuka esittää tunnuskappaleen,jossa sanotaan muistaakseni: "you got a car and i got a phone" ja "we got a ticket to nowhere"? Tämä oli siis…

Kysytty

Mikä tai kuka esittää tunnuskappaleen,jossa sanotaan muistaakseni: "you got a car and i got a phone" ja "we got a ticket to nowhere"? Tämä oli siis muistaakseni kertosäkeessä. Muistelen että kyseessä on naislaulaja/bändi. Kyseessä saattaa olla saksalainen nuorten- tai poliisisarja 80-luvulta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on todennäköisestiTracy Chapman – Fast Car Lyrics | Genius Lyrics. https://www.youtube.com/watch?v=DwrHwZyFN7M