Otsikko
Mistä löytäisin ruokaohjeita merilevän valmistukseen liittyen? Haen nyt lähinnä aasialaisia, erityisesti japanilaisia ruokaohjeita, joita voisi toteuttaa (tai…

Kysytty

Mistä löytäisin ruokaohjeita merilevän valmistukseen liittyen? Haen nyt lähinnä aasialaisia, erityisesti japanilaisia ruokaohjeita, joita voisi toteuttaa (tai toteuttaa soveltaen) kotimaassa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Japanilaisia ruokaohjeita löytyy mm. näistä kirjoista: Yamamoto, Katsuji: Sushi: herkkuja japanilaiseen tapaan; Telegon, Marie Louise: Helppoa ja hyvää Japanista; Jylhä, Kimmo: Raku, japanilainen ruokakirja. Lisää kirjoja löytyy Lapin kirjaston aineistotietokannasta www.lapinkirjasto.fi
hakemalla asiasanoilla Japani ja ruokakulttuuru