Meksikon kulttuuri ja erityisesti sen ruokakulttuuri

Kysytty

Meksikon kulttuuri ja erityisesti sen ruokakulttuuri

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aiheesta löydät tietoja tekemällä haun aineistotietokannasta hakusanoilla meksiko ja ruokakulttuuri sekä haulla meksiko ja historia.

Intiaanikulttuurista ja Meksikon historiasta kertovat esim.
Sulkakäärme ja jaguaarijumala : Meksikon ja Guatemalan intiaanikulttuurit. Tampere : Tampereen taidemuseo, 1997
Prescott, William H., Meksikon valloitus. Porvoo : Helsinki : Juva : WSOY, 1995

Helsingin yliopiston kirjastosta http://helka.linneanet.fi löytyy esim. teos
The beautiful cookbook. México : authentic recipes from the regions of México. London : Merehurst