Otsikko
Mistä löytäisin nuotit Godfather-elokuvan rakkausteema -nimellä kulkevaan kappaleeseen (suomeksi kai Puhu hiljaa rakkaudesta), jotta tuo kappale voitaisiin…

Kysytty

Mistä löytäisin nuotit Godfather-elokuvan rakkausteema -nimellä kulkevaan kappaleeseen (suomeksi kai Puhu hiljaa rakkaudesta), jotta tuo kappale voitaisiin viikon kuluttua esittää häissäni ulosmenomarssina uruilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Speak softly, love (säv. Nino Rota) nuotit löytyvät muun muassa Helsingin kaupungin kirjastosta seuraavista kokoelmanuoteista: Great songs of the seventies--(Piano, vocal, guitar) Hal Leonard Europe, [S. l.], 1997; 100% films--Parle plus bas, Chanson de Lara, My heart will go on... et autre themes celebres, Carisch France, Paris, c1999; The Big book of movie music, Hal Leonard Europe, [S.l.], [1996]; Speak softly love--Memorable ballads--Includes Always on my mind, Without you, Saving my love for you, Strangers in the night, Tears in Heaven..., Wise, London, [1999]; Traditional & popular wedding music collection / Compiled and arranged by Jack Long, Wise, London, c1998. Saatavuuden voit tarkistaa Plussa-aineistotietokannastamme http://www.libplussa.fi.