Haluaisin tietää, onko elokuvasta Amélie (Le fabuleux destin d'Amélie Poulain) tehty nuotteja? Erityisesti haluaisin nuotit kappaleeseen "la valse d'Amélie" …

Kysytty

Haluaisin tietää, onko elokuvasta Amélie (Le fabuleux destin d'Amélie Poulain) tehty nuotteja? Erityisesti haluaisin nuotit kappaleeseen "la valse d'Amélie" (pianoversio). Amélie-elokuvan laulut on tehnyt Yann Tiersen. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

On useita nuottikirjoja, joista löytyy yksittäisiä Amélie -elokuvan kappaleita. Tarkoittanet kuitenkin teosta Tiersen, Yann: Six pièces pour piano [Vol. 2]. Tästä teoksesta löytyy myös toivomasi kappale La valse d'Amélie.

Tuusulan pääkirjastossa on saatavana teos Film music for solo piano, josta löytyy Amélie -elokuvan kappale Le banquet. Muiden kappaleiden nuotteja halutessasi sinun on turvauduttava kaukolainaukseen. Kaukolainapyynnön voit tehdä kirjastossa tai internetissä osoitteessa http://www.tuusula.fi/verkkolomakkeet/nayta.tmpl?lid=131 . Kaukolainat maksavat asiakkaalle 5 euroa / teos.