Haluaisin saada tietooni Ninon Rota- nimiseltä säveltäjältä julkaistut CD-levyt plus vinyylit. (Eniten olen kiinnostunut Fellini- elokuvien…

Kysytty

Haluaisin saada tietooni Ninon Rota- nimiseltä säveltäjältä julkaistut CD-levyt plus vinyylit. (Eniten olen kiinnostunut Fellini- elokuvien alkuperäisnauhoitteista)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavassa tulee pitkä lista Nino Rotan levytyksistä. Kaikki löytyvät Helsingin kaupunginkirjaston kokoelmista.

CD:t: Music for film; Konsertot,piano; Giulietta Degli Spiriti (original motion picture soundtrack); Prova d' orchestra-orchestra rehearsal; Nino Rota; I clowns; La Strada; Orchestra improvista (esitt.): Nino Rota...Fellini; La dolce vita(original motion...); 8½(original motion); L'oeuvre pour piano seul; The symphonic Fellini; Film music; Music from the soundtrack of Romeo&Juliet; Katyna Ranieri Chante Fellini; Fellini/Rota-music from the films of Federico Fellini; Nino Rota plays Nino Rota; Music to the films of Fellini/I compani; The Abdication(original motion...); Amarcord Nino Rota;, The Godfather 2, The Godfather; The symphonic Fellini.

Vinyylilevyt: Music to the films of Fellini; Fellini/Rota; The Leopard; Amarcord Nino Rota; Hurricane; Music from all the films by Fellini; Nino Rota:Film music; Tutti i film di Fellini; The Godfather.