Mistä löytäisin kirjallisuusluettelon kirjoista, jotka kertovat 2-v lapsen kiukkukohtauksista ? Kirjat saavat olla sekä tietokirjoja aikuisille että lapsille…

Kysytty

Mistä löytäisin kirjallisuusluettelon kirjoista, jotka kertovat 2-v lapsen kiukkukohtauksista ? Kirjat saavat olla sekä tietokirjoja aikuisille että lapsille suunnattuja kuvakirjoja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Käväisemällä kirjastossa ja tutkimalla luokan 38.1 sisältöä, löydät varmasti tietoa uhmaiästä, ja lisää kuvakirjoja aiheesta voit etsiä kirjoista Kuvakirjojen aihepiirit aakkosissa 1 ja 2 sekä Aihepiirit aakkosissa - näihin teoksiin on siis koottu vinkkejä kuvakirjoista, jotka käsittelevät jotakin tiettyä aihetta. Voit katsoa "uhman" lisäksi esim. otsikoiden "itsepäisyys", "tahto","kiukku", "suuttumus","riidat", "tottelemattomuus" tai "tunteet" alta.

Listaan tähän muutaman Kuvakirjojen aihepiirit aakkosissa - teoksista löytyneitä ehdotuksia:
-Ross, Tony: Tahdon hampaani,
-Bergström, Gunilla: Enkä! Mikko Mallikas sanoo
-Jeram, Anita: Niina Nurinnarin
-Louhi, Kristiina; Tomppa tahtoo

Kaikkien yllämainittujen teosten saatavuuden näet niin ikään aineistotietokannasta.