Tiedustelisin, voiko Tampereella asuva 16-vuotias tyttöni käyttää minun kirjastokorttia? Vai täytyykö hänen hankkia oma myös Oulunsalon kirjastoon? Hän käy…

Kysytty

Hei! Tiedustelisin, voiko Tampereella asuva 16-vuotias tyttöni käyttää minun kirjastokorttia? Vai täytyykö hänen hankkia oma myös Oulunsalon kirjastoon? Hän käy lomillaan luonani ja olemme ahkerasti lainanneet musiikkia ja kirjoja, mutta nyt joululomansa aikaan en pääse hänen kanssaan kirjastoon.
Kiitos tiedosta etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
tyttärelläsi olisi hyvä olla oma kortti Oulunsalon kirjastoon, jos hän lainaa täällä aineistoa itselleen. Sinunkin korttia hän saa luvallasi ja varsinkin mukana ollessasi käyttää, mutta kortti on kuitenkin henkiläkohtainen ja lainaaja on vastuussa kortilla lainatusta materiaalista. Asuinpaikka muualla ei ole este kortin saamiselle. Tyttäresi voi saada kortin käydessään paikan päällä kirjastossa henkilöllisyytensä todistamalla. Tässä linkki Oulunsalon kirjaston käyttösääntöihin.
http://www.oulunsalo.fi/kirjasto/saannot/kirjastokortti/