Sukunimeni muuttui naimisiin menon myötä. Kuinka voin päivittää uuden sukunimeni Helmetin asiakastietoihin ja saada uuden kirjastokortin?

Kysytty

Hei! Sukunimeni muuttui naimisiin menon myötä. Kuinka voin päivittää uuden sukunimeni Helmetin asiakastietoihin ja saada uuden kirjastokortin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nimenmuutosta varten on käytävä henkilökohtaisesti jossain HelMet-kirjastossa. Ota mukaan kuvallinen henkilöllisyystodistus, jotta voit saada uuden kirjastokortin.