Mistä löydän Suomen tilastotiedot joilla lasken vuosittaisen meemin "naisen euro" verrattuna vuosittaiset "naisten työtunti"?

Kysytty

Mistä löydän Suomen tilastotiedot joilla lasken vuosittaisen meemin "naisen euro" verrattuna vuosittaiset "naisten työtunti"?

Vastaus

Vastattu

Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen sivuilla on aihetta käsitteleviä artikkeleita, joista löytyvät myös linkit Tilastokeskuksen aineistoon sekä muihin käytettyihin lähteisiin: https://thl.fi/fi/web/sukupuolten-tasa-arvo/tasa-arvon-tila/tyo-ja-toim….